German Brand Award 2017: dwa razy złoto dla Kaldewei

Jury przyznało firmie Kaldewei dwie nagrody główne: za koncepcję strony internetowej oraz projekt stoiska targowego na ISH

Ahlen, lipiec 2017. – Już po raz kolejny Kaldewei potwierdził swoją pozycję lidera na rynku oraz zachwycił jury nową koncepcją prezentacji marki. W prestiżowym konkursie o tytuł German Brand Awards 2017 niemiecki producent zdobył aż dwa złote medale: za innowacyjną koncepcję nowej strony internetowej oraz za projekt stoiska na tegorocznych targach ISH.  W konkursie German Brand Award udział biorą firmy o różnym profilu branżowym. Nagroda przyznawana jest wspólnie przez German Brand Institute oraz Radę Wzornictwa (Rat für Formgebung) za wybitne osiągnięcia w zakresie zarządzania marką.

Za innowacyjną koncepcję nowej strony internetowej (www.kaldewei.com) producent ekskluzywnych rozwiązań łazienkowych ze stali emaliowanej Kaldewei otrzymał nagrodę główną i złoty medal w kategorii „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation – Web & Mobile“.

„Nowa koncepcja prezentacji marki Kaldewei na platformie online jest bardzo profesjonalna. Konstrukcja strony oparta jest na ekskluzywnej, wyrafinowanej formie wizualnej, zawierającej pełną ofertę produktową niemieckiego producenta, którą z powodzeniem udało się przenieść na platformę cyfrową. Strona wyróżnia się intuicyjnym i prostym w obsłudze interfejsem użytkownika, inteligentną wyszukiwarką oraz wieloma przydatnymi funkcjami, które doskonale spełniają wymagania stawiane firmie zajmującej pozycję lidera w swojej branży“ –  w ten sposób jury konkursu uzasadniło swój werdykt.

Drugi złoty medal tym razem w kategorii „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation – Brand Fairs, Exhibitions & Events“ Kaldewei otrzymał za nowatorską koncepcję stoiska na targach ISH 2017. Motywem przewodnim stoiska, autorstwa znanego biura projektowego Schmidhuber, było zjawisko chmury -„The Cloud“. Koncepcja architektoniczna zaprezentowana przez Kaldewei zachwycała formą sięgającą do zaawansowanych technik cyfrowych i animacyjnych pozwalających stworzyć ikoniczną inscenizację, odbieraną przez widza na wszystkich poziomach sensorycznych.

„Na potrzeby targów nowy sposób prezentacji marki Kaldewei został doskonale odwzorowany w eleganckiej architekturze stoiska. Koncepcja przestrzenna oparta jest na wytworzeniu u widza wysokiego poziomu napięcia, a wybrane elementy ekspozycji mają wyraźnie zaakcentować poszczególne koncepcje tematyczne. Taki sposób prezentacji oferty produktowej na targach idealnie wpisuje się w nowatorską koncepcję rozwoju marki nie tylko pod względem funkcjonalności ale również sposobu zarządzania firmowym wizerunkiem“ – w ten sposób decyzję jury uzasadnia Andrej Kupetz Prezes Rady Wzornictwa oraz Przewodniczący konkursowego jury.  

Projekt stoiska Kaldewei przygotowany na targi ISH 2017 otrzymał tytuł zwycięzcy w kategorii „Brand Design“. Marka Kaldewei została wyróżniona główną nagrodą także w kategorii „Industry Excellence in Branding – Heating & Bathroom“. W ten sposób w tegorocznej edycji konkursu producent z Ahlen zdobył aż 4 nagrody główne.

German Brand Award

Konkurs German Brand Award przyznaje nagrody i wyróżnienia za całokształt rozwoju marki. Szczegółowe kryteria oceny, a także zróżnicowane kategorie w jakich nagradzani są laureaci pozwalają wziąć pod uwagę wiele aspektów profesjonalnego zarządzania firmowym wizerunkiem. Nagrody w konkursie przyznawane są w następujących kategoriach: „Excellence in Branding“, „Industry Excellence in Branding“ oraz „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation“. Konkursy o nagrodę German Brand Award zostały zainicjowane przez Radę Wzornictwa (Rat für Formgebung), organizację, którą w roku 1953 do życia powołał niemiecki parlament (Bundestag), a która obecnie finansowana jest ze środków Niemieckiej Federacji ds. Przemysłu (Bundesverband der Deutschen Industrie). Działalność obu organizacji ma na celu promowanie rozwoju i zwiększanie konkurencyjności niemieckich firm. German Brand Institute, który powstał w celu wzmocnienia działań w zakresie zarządzania marką od 2 lat organizuje konkurs o nagrodę German Brand Award. Więcej informacji o German Brand Award znajdą Państwo na stronie: www.german-brand-award.com

Firma Kaldewei

Firma Franz Kaldewei GmbH & Co. KG jest światowym liderem w produkcji najwyższej jakości elementów wyposażenia łazienek wykonanych ze szlachetnej stali emaliowanej. Na bogate portfolio niemieckiego producenta składa się ponad 600 modeli wanien, umywalek oraz brodzików stanowiących kompletne rozwiązania systemowe przeznaczone do łazienek prywatnych a także obiektów użyteczności publicznej. Produkty Kaldewei charakteryzuje harmonijna stylistyka oraz jednorodność materiału, z którego są wykonane. Warto przypomnieć, że wyroby ze stali emaliowanej są znane ludzkości od wieków. Unikalne właściwości emalii powodują, że produkty wykonane z wysokiej jakości stali emaliowanej doskonale sprawdzają się między innymi jako elementy wyposażenia łazienek. Za wybitne osiągnięcia firmie Kaldewei przyznano niedawno tytuł „Marki Stulecia„ („Marke des Jahrhunderts“). Dzięki współpracy z renomowanymi biurami projektowymi producent z Ahlen otrzymał ponad 150 prestiżowych nagród i wyróżnień za design. Założona w 1918 roku rodzinna firma Kaldewei przekształciła się w prężnie działające przedsiębiorstwo posiadające rozbudowaną sieć partnerów handlowych oraz przedstawicielstwa w ponad 80 krajach na świecie.

Źródło: Kaldewei GmbH & Co. KG 

 

KALDEWEI – ISH 2017 – Schmidhuber Brand Experience GmbH